کوله پشتی کوهنوردی

ساخت وبلاگ

– بافــــــت های تهویـــــــه دار :

هنگامی که در هوای بیرونی در درحال حاضر عرق کردن میباشید، کوله پشتی متصل به کمر شما، گرما را جذب خویش می نماید و به تن شما جابجایی میدهد . اکثری از مارک ها، بافت های کانال ای را به مراد تهویه هوا کوله پشتی کوهنوردی به قمست های داخلی خویش اضافه کرده اند . مطمئن باشید که در کوه نوردای های تابستانه برای گزینش این خصوصیت بسیار شادمان خواهید بود.

– جیـــــب ها :


جیب های کوله پشتی بسیار بی آلایش و راز راست می باشند . یک کوله پشتی کوهنوردی، از یک جیب اساسی و یک جیب زیپ دار در صدر و یا این که یک جیب بیرونی برای احتکار کردن وسیله های خرد و متفرقه برخورادار میباشد.

شایسته ترین کوله پشتی ها برای کوهنوردی :
در‌پی به تنی چند از کوله پشتی هایی که بر طبق تجربیات بسیار کارآمد بودند، اشاره خوا هیم کرد:

THE OSPREY MANTA AG 28 HYDRATION PACK :

این کیف ۲۸ لیتری یکی‌از شایسته ترین کوله پشتی ها و درواقع کیفی بود که اینجانب در ترفیع سال قبلی خویش از کمپ اورست به کانادا، از آن به کار گیری کردم . این کوله پشتی دارنده ۲٫۵ لیتر مخزن آبرسانی ، تعداد متعددی جیب و یک کمربند شل میباشد . همینطور کیسه های کانال ای آن نیز برای لایه های بیشتر بسیار کارآمد می‌باشند . کمبرند میانی تن شما‌را به شایسته ترین صورت ممکن به آغوش می‌کشد که اینجانب از این خصوصیت بسیار راضی بودم. البته ممکن میباشد مبنی بر آناتومی تن شما، این خصوصیت کمربند زیاد به دیده نیاید.

MINDSHIFT GEAR ROTATION 180 HORIZON 34 BACKPACK:

این کوله پشتی ۳۴ لیتری، شایسته ترین کوله پشتی برای عکاسی و دیگر عمل ها در کوه‌پیمایی میباشد . در شرایطی که شما عکاس میباشید و از بیرون کردن دوربین خویش برای دریافت کردن هر عکس خسته گردیده اید، این کوله پشتی برای شماست . قسمتی از کوله که دوربین و لنز شما در آن قرار می‌گیرد ، به طور زمانه در نصیب جلویی تن شما می چرخد. این خصوصیت سبب ساز دسترسی ریلکس خیس به دوربین میشود. در صورتیکه در قبل ناچار بودید دوربین را از گردنتان معلق نمایید و عکاسی فرمایید، این پیاده سازی سبب میشود فشار متعددی از گردن شما کاسته گردد . صرفا نقظه ضعف این کوله پشتی ، کمبود اطراف برای حمل مک بوک پرو ۱۵ اینچی ام بود . قاعدتا این یک نقص‌ برای کوه نوردی های روزمره وجود ندارد، البته در صورتیکه قرار باشد به کوهنوردی های بزگتری که به لپ تاپم نیاز میباشد بروم، بی شک این خلل پررنگ خیس خواهد بود.

MOUNTAIN HARDWEAR SCRAMBLER OUTDRY PACK:

این کوله پشتی ۳۰ لیتری، یک کوله پشتی چندکاره و برای اشخاصی میباشد که مداقه چندانی به جیب های سازماندهی گردیده نمی دهند. .می‌توانید برای کوهپیمایی ، حمل چوب اسکی و یا این که حتی سنگ نوردی از این کوله پشتی استعمال فرمائید . این کوله پشتی بسیار با دوام و محصول آن ضد آب است که آن را مورد ای خوب برای فضا های بارانی و ناهموار مانند هاوایی و شمال غربی اقیانوس آهسته نموده است .

OSPREY RAVEN 14:

این یک کوله پشتی خرد میباشد که در دوچرخه سواری و وقتی که نیازی به حمل امکانات زیاد ندارم، از آن به کار گیری می کنم . این کوله پشتی سوای اسکلت و دارنده بافت های تهویه است. نکته ی آیتم عشق اینجانب درخصوص این کوله پشتی، محیط ی غیر وابسته ی آن برای مخزن آبرسانی در کوله میباشد که منجر می گردد خیلی راحت آن را با آب لبریز کرد . این کوله همینطور دارنده جیب هایی برای خوراکی ، دوربین عکاسی و حمل لایه های بیشتر جامه میباشد.

REI WOMAN’S 40 PACK:

اینجانب این کوله پشتی را خیلی دوست دارم . این کوله پشتی با ظرفیتی بالا و بخش های سازماندهی گردیده‌است. این کیف دارنده یک زیب یو صورت در جلو میباشد که بخش مهم کیف را تماما گشوده میکند. این خصوصیت سبب سهولت در قرار دادن امکانات و همینطور جستن وسایل کوچکی میباشد که پیش از این در جستن آن خلل داشته اید. جیب های زیپ دار کمربند نیز به اندازه ای که تلفن و سایز امکانات ارتباطی شمارا فضا کمر شما نگه دارا‌هستند تبارک می باشند . این کوله پشتی هم دارنده سبک منحصر به فرد برای زنان و هم برای مردان میباشد.

REI FLASH 22:

این کوله پشتی برای دوچرخه سواری و مسیر های کوتاه بهتر میباشد البته از حیث تعادل در کمر، یه خرده ضعیف میباشد . اینجانب شیفته مدل وزن بودن و کلیه کاره بودن این کوله هستم . این کوله پشتی به جهت سایز کوچکش، برای کوهنوردی هایی که فکر می‌کنید به یک کیف دیگر نیاز دارید بسیار موءثر میباشد و خیلی ریلکس در چمدانتان جا شود.

کوله پشتی کوهنوردی...
ما را در سایت کوله پشتی کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کوله پشتی کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mounteningbackpack بازدید : 83 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 14:17

عنایت زیرانداز کوهنوردی را هیچگاه نمیتوان کوله پشتی کوهنوردی دست‌کم گرفت! خصوصاً هنگامی که قصد بیواک در کوه را دارید؛ حضور یک زیرانداز کوهنوردی حکم مرگ و معاش را برایتان بازی می‌نماید ولی در شرایطی که گرفتار خطاها شدید و بیواک اضطراری را گزینش کردید. می توانید از یک طناب تحت عنوان پایین انداز به کار گیری فرمائید تا بازدارنده از دست رفتن حرارت بدنتان گردید. در بدترین موقعیت جامه‌های لوله گردیده، باتوم یا این که کوله پشتی نیز قادر است گزینش صدق محسوب خواهد شد. ولی هنوز هم شایسته ترین گزینش در یک موقعیت ایده‌آل تحت انداز اسفنجی است.

مایحتاج میباشد متذکر شویم که پتو‌های نجات در‌این حالت تحت عنوان زیرانداز خیلی کاربردی نیستند و خوب میباشد آن را روی خویش بکشید تا شما‌را گرم نگه دارااست و از تر شدنتان بوسیله باران و برف دوری نماید.

تهویه
مطلقاً زمانی آغاز به ساختن جانپناه می کنید قصد دارید از جانتان مراقبت فرمائید خیر اینکه گودالی برای مرگتان بکنید! پس گذاشتن محفظ‌هایی برای جریان هوا را از خاطر نبرید و ورودی پناهگاه را به طور کاملً مسدود نکنید.

نماد گذاری جانپناه
عالی میباشد پس از ساختن جانپناه آن را نماد‌گذاری نمائید تا تیم‌های نجات احتمالی بتوانند شما‌را به آسانی پیدا نمایند. در شایسته ترین شرایط آرم‌گذاری سبب می شود اشخاص دیگر به صورت اتفاقی از روی جانپناه عبور نکنند و از فرو ریختن آن دوری میشود.

مجال مطلوب برای بیواک در کوه
بیواک در کوه مستلزم یک ذهن تندرست با تصمیم گیری صراحت دارد. گزینش مجال مطلوب برای بیواک کردن بسیار حساس میباشد. در حالتی که زودتر از موعد قصد به اقامت موقت بگیرید به جهت بی‌تحرکی در هوای سرد، انرژی بدنتان تخت گاز آنالیز می‌رود. در آن شرایط به شدت در معرض خطر هیپوترمی قرار میگیرید. پس پیش از چک انرژیتان یا این که واکنش به ظلمت هوا یک جای مطلوب، مسطح و امن را گزینش فرمائید و در شایسته ترین مجال ممکن بیواک را شروع فرمایید

کوله پشتی کوهنوردی...
ما را در سایت کوله پشتی کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کوله پشتی کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mounteningbackpack بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 16:15

پژوهش ها علامت می دهد کوله پشتی کوهنوردی که زنانی که کوهنورد می‌باشند اکثر زمان ها از اعتماد‌به‌نفس و استعداد جسمانی بالایی منتفع می باشند. زنان در جامعه اکثر اوقات خویش را در کناره میبینند و نگاه تبعیض جنسیتی در بیشتر نصیب‌ها و ورزش‌ها سبب از دربین رفتن خود‌با‌وری آنها میشود.

مطالعات علمی آرم داده گردیده است از دید جسمانی، توان بدنی زنان در اندام‌های تحتانی در مقایسه با مردان هنگام کوهنوردی تلاش بهتری داراست. ضمن این، بیشتر زنان در روزگار بارداری به جهت جابجایی کلسیم از تن مامان به جنین، در گیر کمبود آن می شوند اما ورزش‌هایی مانند کوهنوردی و پیاده‌روی از پوکی استخوان خودداری می‌نماید. همینطور زنان بیشتر از مردان در گیر تغییرات هورمونی می شوند و بر اخلاق و رفتار آن ها مفید میباشد؛ به این ترتیب آغاز ورزش کوهنوردی تأثیر بسزایی در عالی شدن تندرست جاری آن ها خواهد گذاشت. در صورتی تاکنون درنگ می کردید این عمل مطلوب زنان و نازکی آنان وجود ندارد وب لاگ اعتقاد و باور های نادرست در زمینه ی بانوان کوهنورد برای شما مندرج میباشد

فواید کوهنوردی برای خردسالان و نوجوان ها
معمولاً هنگامی که پدر و مادر به کوهنوردی می روند؛ نگران خردسال ها خویش میشوند. به سیرتکامل‌ای که حتی ممکن میباشد قید حضور آن‌ها را در کنار خویش بزنند. البته شاید جذاب باشد که بدانید یک کدام از مثبت‌ترین تجربیات‌ها برای این دسته سنی حضور آنها در دل کوهستان میباشد که نوع نگاه آنها به عالم تغییر تحول می‌نماید و آنها را برای معاش فراهم میشوند و مدام این تجارب در ذهنشان خواهد ماند. از سایر فواید کوهنوردی در طبیعت برای کودک ها و نوجوان ها ارتقاء خود باوری و انعطاف‌پذیری در قبال خطاها میباشد. خودبا‌وری ساخت و ساز گردیده اثر بسیار مهمی در بعدی پیش رو آن ها داراست. هم‌اینگونه آنها خاطر می گیرند که سپاسگذار گوشه و کنار‌زیست باشند و از نظر تناسب اندام و جسمانی در شایسته ترین شرایط ممکن باشند.

کوله پشتی کوهنوردی...
ما را در سایت کوله پشتی کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کوله پشتی کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mounteningbackpack بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 15:46

میخواهیم در اولِ این وبلاگ و پیش از گشودن کوله پشتی کوهنوردی سوژه گرم ماندن در کوهنوردی زمستانه، نکته قابل توجهی را برای شما بازگو کنیم. مسأله مهمی در ارتباط اپلیکیشن زمستانی وجود داراست که کمتر کسی از آن مطلع میباشد. می بایست بدانید داده های عددی علامت میدهد که بیشتر جراحت‌های این فصل برای کوهنوردان میانگین واقعه می‌ افتد. چون کوهنوردان آماتور ترجیح میدهند کوهنوردی را در به عبارتی فصل‌های گرم خلاصه نمایند و محال میباشد در زمستان از ناحیه امن خویش بیرون شوند که عمل بسیار صدق هم می‌نمایند. کوهنوردان ماهر نیز بی‌گدار به آب نمی‌زنند و پیش از نرم افزار آنالیز می نمایند تا آحاد حالت لازم برای یک کوهنوردی امن را به هم پا داشته باشند. در واقع ما نیز قصد داریم داده ها شما‌را از یک کوهنورد میانگین به یک کوهنورد ماهر‌خیس ارتقاء دهیم. پس با ما یاور باشید و با ارشادوراهنمایی‌های این وبلاگ از کوهنوردی در فصل‌زمستان لذت ببرید.

کوهنوردی در فصل زمستان برای چه عده ای مطلوب میباشد؟
میدانیم که کوهستان در فصل‌زمستان تصویری رویایی و شگفت انگیز به خویش می‌گیرد و اکثری از اشخاص به عشق و علاقه این کادر قشنگ کوهنوردی زمستانه را استارت می‌نمایند البته اعتنا داشته باشید که شاید کوهستان به آن اندازه که شما به وی عشق داراست به شما لطف و محبت نداشته باشد! در واقعیت پشت این زیبایی وصف ناپذیر یک روی بی رحم از کوهستان وجود داراست که دوستانه امید است هیچگاه به آن عکس العمل نکنید. پس در صورتی‌که در فصل‌تابستان یک مسیر را ترفیع کردید و با مسیر شناخت جامعی دارید میتوانید به اپلیکیشن زمستانه آن نیز تصور کنید. پس پیش از این که برای کوهنوردی در زمستان اپ‌ریزی داشته باشید، نظارت فرمائید که شرایطتان مشمول این 3 اصل باشد:

دارنده امکانات مطلوب برای این فصل باشید.
یادگرفتن های کوهنوردی مربوط به این نرم افزار را بگذرانید.
با مسیر شناخت بی نقص پیدا فرمائید.

رازهای گرم ماندن در اپلیکیشن زمستانه
وقتی که اسم فصل‌زمستان می آید؛ شما هم به روزهای کوتاه‌خیس، آفتاب بی‌رمق، سپیدی برف وسرمای هوا میفتید. خصوصاً در حالتی که مشاجره کوهنوردی باشد، قکر سرمای مشقت بار ارتفاعات لحظه‌ای شما‌را رها نمی‌نماید و گرم ماندن درین وضعیت حکم مراقبت جانتان را داراست. درین بخش رمز‌های گرم نگه داشتن را با ملازمت شما تحقیق می کنیم:

سر اولیه: لایه لایه خرقه پوشیدن را فراموش نکنید!
کافی میباشد اصول درست پوشاک کوهنوردی را فراموش نکنید تا سوزوسرما گذرش هم به شما نیوفتد. در حالتی‌که در امر اصل لایه لایه پوشیدن در کوهنوردی اطلاعاتی ندارید، کافی میباشد وبلاگ "اصول پوشاک کوهنوردی" را توشه دیگر مرور فرمایید. رمز راحتی در کوهنوردی زمستانه، گرم و کم آب نگه داشتن تن میباشد. لایه لایه خرقه پوشیدن به شما این قابلیت و امکان را می دهد که در شکل شم گرما یک لایه را حذف فرمائید. از این نحوه میتوانید از عرق کردن و تر و مرطوب شدن بدنتان دوری نمائید. در لایه بیرونی نصیب بالا و ذیل تنه خوب میباشد از عایق ضدآب به کارگیری نمایید. خوب میباشد برای گرمایش بیشتر، از پوشاک پلار در لایه میانی سود بگیرید. خوب میباشد پوشش لایه نخستین یا این که بیس لایر را نیز فراموش نکنید.

نصیب‌هایی از تن نیز وجود دارا هستند که مراقبت از آنان را می بایست در حق تقدم قرار دهید. مثلا این موردها می بایست به انگشتان دست، پا و رمز اشاره کنیم. آنان اولی اندام‌هایی میباشند که در شکل عدم جانبداری، شما‌را به سرمازدگی دچار می‌نمایند.

بعد از یک جوراب کلفت برای امان از انگشتان پاهایتان به کار گیری فرمایید و استعمال از یک دستکش ضدآب و کلاهی که رمز و گوش را می‌پوشاند را نیز فراموش نکنید. خوب میباشد شکل و دیده‌هایتان را فراموش نکنید! در حالتی‌که عینک مطلوب و پشتیبانی کافی نداشته باشید؛ ممکن میباشد در معرض خطر برف کوری قرار بگیرید. در انتها پیشنهاد میکنیم پوشاک مطلوب برای وضعیت اضطراری به همراهتان داشته باشید و به کارگیری از گتر را فراموش نکنید.

کوله پشتی کوهنوردی...
ما را در سایت کوله پشتی کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کوله پشتی کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mounteningbackpack بازدید : 87 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 14:42

ولی بایستی بگوئیم هیچ اجباری بر کوله پشتی کوهنوردی طرز طعام میل کردن برای کوهنوردی در فصل‌زمستان نیست و تغذیه به ذائقه کوهنوردان نیز مرتبط می باشد. البته خوب میباشد دانش تغذیه صحیح برای کوهنوردی در فصل‌زمستان را داشته باشید و از مواد غذایی مقوی به کار گیری فرمائید که بدنتان را گرم نگه می‌دارا هستند. به عنوان مثال نوشیدن یک استکان شیر عسل گرم قادر است خستگی را از تنتان بشورد و با گرم نگه داشتن دمای تن، جانتان را نگهداری نماید.

البته نوشیدن دمنوش سبز یا این که قهوه بیش تر از حد، موجب کاهش آب تن گردیده و گزینش نیکی محسوب نمی شود. یادتان باشد به کارگیری از آب کافی در کنار الکترولیت از بروز خستگی و کوفتگی عضله ها شما خودداری می‌نماید. پس به‌این مسأله دقت ویژه‌ای داشته باشید.

درصورتی که قصد دارید در طبیعت وعده غذایی خویش را حاضر فرمائید مسلماً محرمانه به وب لاگ آشپزی در طبیعت بزنید. ولی می بایست به خاطر بسپارید که کل طعام‌ها برای کوهنوردی در فصل زمستان مطلوب نیستند. کلاً پزشکان اظهار داشتند که میل کردن بیشتراز حد کربوهیدات به هم پا چربی نا‌تندرست در هنگام کوهنوردی در فصل‌زمستان میتواند موجب کاهش دمای تن و افت انرژی کوهنورد گردد و به کوهنوردان سفارش می‌نمایند که با ارتقاء مصرف پروتئین در کنار چربی سلامت و کربوهیدات از این حادثه خودداری نمایند. آجیل، شیر ماست و فرنی نیز در کنار پروتئین‌های حیوانی میتوانند مواد غذایی قابل قبولی برای یک ترفیع زمستانی باشند.

ما نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم که مواد غذایی برای بین وعده در تیررس دیدتان قرار دهید تا بتوانید در کمترین فرصت به آن دسترسی پیدا فرمائید. به عبارتی‌طور که تجربیات کردید مدام نمی‌اقتدار کوله پشتی را گشوده کرد و به محتویات آن دسترسی داشت؛ پس جیب‌های کاپشن یا این که زیپ روی کمربند کوله پشتی تعیین قابل قبولی برای مکان‌گذاری دربین‌وعده‌های شما خواهند بود و با میل کردن آن ها می توانید انرژی کافی برای ادامه مسیر را تأمین فرمائید.

 

 

7. از آفتاب سوختگی در کوهنوردی زمستانه در نگهبانی بمانید
صراحت دارد که گام برداشتن، هم‌مسیر با تابش فروغ خورشید قادر است شمارا گرم نگه داراست؛ ولی تابش این فروغ و رفلکس آن در سپیدیه برف، میتواند بیشتر از چیزی که می پندارید به شما زخم برساند. پس خوب میباشد برای حفظ از چشمانتان در ترفیع زمستانی از یک عینک کوهنوردی مطلوب استعمال فرمایید. حتی‌د‌ر پیشین که عموم در شغل کوهنوردی نوباوه بودند، برای حفظ از چشمانشان از پارچه یا این که چوبی با دو ترک برای نگهداری از چشمانشان به کارگیری می‌کردند چون در غیر این شکل، ممکن میباشد در پهنا 20 دقیقه مبتلا برف  کوری گردید و زخم دردناکی را تجربیات نمائید. به علاوه اینکه، با بروز این صدمه برای ادامه ترفیع زمستانی نیاز به یاری یک شخص و یاری خواهید داشت.

از طرفی مخلوط سوز و سرما با تابش نوروفروغ خورشید میتواند به لب‌های کوهنوردان جراحت بزند و موجب بی آبی آن گردد. شاید کم آبی لب برای شما مسأله پیش پا افتاده‌ای باشد البته در ارتفاعات این مسأله میتواند بدون شوخی‌خیس از آن که فکرش را بکنید آزاردهنده خواهد شد. سوز‌و‌سرما می تواند آسیب‌های بی آبی لب را پیشرفت دهد و با زیاد شدن جراحت، کوهنورد به گذر زمان بضاعت طعام میل کردن و اشتهای خویش را از دست می دهد. می دانید که سوای تغذیه مطلوب قابلیت جذب انرژی برای ادامه ترفیع را نخواهید داشت. پس با تمرکز بیشتری به‌این مسأله دقت نمایید.

کوله پشتی کوهنوردی...
ما را در سایت کوله پشتی کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کوله پشتی کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mounteningbackpack بازدید : 93 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 15:23

محصول کف خیمه از عنایت بالایی کوله پشتی کوهنوردی برخوردار‌است و بایستی کیفیت عالی و مستحکم باشد البته در اکثر مفاد، سفارش میکنیم برای مراقبت از کف خیمه در قبال سایش، یک ذیل انداز خیمه بخرید! ولی فراموش نکنید هنگامی کلام از کمپ زدن در صخره‌های تیز و سنگ می شود؛ قرار وجود ندارد تماماً از خیمه مراقبت نماید. پس برای دوری از زخم به خیمه بایستی رند باشید و در امر محل خیمه زدن اعتنا نمائید.

آنچه یک ذیل‌انداز ایفا میدهد خودداری از فرسودگی کف خیمه میباشد، چون با گذر فرصت و فارغ از استعمال از ذیل‌انداز کف خیمه در‌پی سال‌ها اصطکاک با زمین نا‌هموار جراحت‌های دورازشوخی می‌بیند.

بخاطر بسپارید که کف خیمه قابل ردوبدل وجود ندارد، ولی تحت‌انداز جایگزین می‌گردد. به راحتی میتوانید تحت‌انداز جدیدی برای خیمه خویش خریداری فرمایید که به طبعً بسیار ارزان‌خیس از خرید خیمه کوهنوردی خواهد بود! براین اساس داشتن تحت‌انداز، قدمت خیمه کوهنوردی شمارا ارتقاء می دهد.

تعداد درب های خیمه کوهنوردی
در مثال‌هایی از خیمه کوهنوردی که برای دو نفر پیاده سازی گشته، سبک‌هایی که با دو ورودی ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند؛ شل‌خیس می باشند. چون شما میتوانید سوای رساندن آزار به شخص دیگر یا این که از خواب بیدار کردن سهم دار خیمه خویش در آن رفت و آمد نمائید. چادرهای گنبدی معمولاً فضای بیشتری برای ورودی آماده می‌نمایند که تفاوت فاحشی در حریم فردی باطن خیمه ساخت و ساز می‌نماید.

بهای خیمه کوهنوردی
این که هر تعدادی وقت یک‌توشه قصد مسافرت به کوهستان یا این که کمپینگ دارید؛ درین مورد تأثیر بسزایی دارااست. در صورتی‌که شما می خواهید تا خیمه کوهنوردی‌تان تا دوران‌های مدیدی یار و همدم شما باشد؛ چادرهای ارزان ارزش و آماتور بازار برایتان مطلوب وجود ندارد. درصورتی که تجربیات مسافرت با این مثال‌ها را داشته باشید؛ به طبعً چشم‌اید که‌این خیمه‌ها برهان دردسر و تجربیات‌های تلخ گردیده‌اند!

ما شاهد عده ای بوده‌ایم که به جهت خیمه نا‌‌مطلوب بدون چاره به شکاف نرم افزار‌های کوهنوردی و تور‌های کمپینگ گردیده‌اند. چون در برخی مفاد خیمه نا‌مطلوب تنها یک تجارب‌ی تلخ وجود ندارد و قادر است معاش شما‌را به مخاطره بیاندازد. شکستن میله‌های خیمه، پاره‌گی و نفوذ آب به باطن، همه از عواملی می‌باشند که هیچ کس دوست ندارد در طی مهاجرت تجربیات نماید. صراحت دارد که خیمه‌های ماهر هزینه‌های بالایی دارا‌هستند البته هزینه برای آنان، سرمایه‌گذاری برای سفرهای مطمئن و جذابی میباشد که در آن خاطرات خیر و خوبی خواهید داشت.

راهنمای محافظت از خیمه کوهنوردی
خیمه شما در حالت گوناگون از شما مراقبت می‌نماید. پس عالی میباشد شما نیز در نگهداری و مراقبت آن تک تک عملکرد خویش را اجرا دهید. ارتفاع قدمت خیمه شما، صرفا به شیوه‌ی نگهداری شما متعلق میباشد.

اولی نکته در عکس العمل و محافظت از خیمه کوهنوردی خویش، این میباشد که با آن کریم و مهربان باشید!
فراموش نکنید که خیمه شما با آحاد استقامت و حفاظتش در غایت از مال پارچه میباشد و ممکن میباشد در تاثیر گیر کردن به سنگ یا این که شی ءها تیز پاره خواهد شد. پس میخ‌ها و تیرک‌ها را جداگانه از خیمه محافظت فرمایید؛ تا نا‌مراد سبب ساز جراحت به آن نشوید. عالی میباشد آنان باطن پک‌های غیروابسته محافظت فرمائید تا گم نشوند و حفظ ما یحتاج را داشته باشند.

به عبارتی‌طور که پیش‌خیس نیز گفتیم برای پشتیبانی از کف خیمه، پایین‌انداز را نیز فراموش نکنید.

و درصورتی که نا‌منظور هرگونه پاره گی پدیدآمد؛ وقتی که زخم هنوز جزئی میباشد آن را ترمیم فرمائید تا به جراحت‌های تعالی‌تری ختم نشود.

کوله پشتی کوهنوردی...
ما را در سایت کوله پشتی کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کوله پشتی کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mounteningbackpack بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 15:56